TERMIN – płatność do 31 maja
opłata ogrodowa – 2,16 zł/m2 działki
składa członkowska PZD – 10 zł
opłata energetyczna – 15 zł
energia elektryczna – według zużycia
II TERMIN – płatność do 31 lipca
opłata za śmieci – 100 zł
opłata wodna – 30 zł
woda – według zużycia
energia elektryczna – według zużycia
inwestycja- partycypacja – 100 zł
III TERMIN – płatność do 30 listopada
woda- według zużycia
energia elektryczna – według zużycia
dopłata do śmieci – naliczana tylko wtedy, jeśli bilans po sezonie będzie ujemny
Nr konta: 50 1020 4027 0000 1202 0380 7070
Decyzją Walnego Zebrania Sprawozdawczego z dn. 5.04.2025 po upływie 30 dni od terminu
płatności działkowiec otrzymuje pisemne wezwanie do zapłaty i ostateczny 14-dniowy termin
na spłacenie zaległości. Jeśli nie wywiąże się z tego obowiązku, to w kolejnym dniu
roboczym zostanie odłączona energia elektryczna.
Koszt ponownego włączenia prądu to 150 zł – uchwała Zarządu ROD nr 20/2025.
Ponadto zaległość w płatnościach powyżej 6-miesięcy jest niepodważalną podstawą do
wypowiedzenia umowy dzierżawy działkowej.